Nowoczeny prospecting w erze sztucznej inteligencji

Nowoczesny prospecting w erze cyfrowej i sztucznej inteligencji

Opracuj systematyczny i skalowalny model aktywnego pozyskiwania klientów w erze cyfrowej i sztucznej inteligencji. Dostosuj swój prospecting do zmian rynkowych, sposobów kupowania przez firmy, zmian cyfrowych i rewolucji AI.

Nasze szkolenie to kompleksowa odpowiedź na trudności, z jakimi spotykają się zarówno sprzedawcy, jak i ich menedżerowie. Celem szkolenia jest rozszerzenie umiejętności w zakresie efektywnego zdobywania nowych kontaktów biznesowych. Uczestnicy szkolenia nauczą się wykorzystywać sprawdzone narzędzia i metody, aby zwiększyć efektywność swoich działań w zakresie pozyskiwania klientów i wzmocnią skuteczność dostosowując do cyfrowych zmian i sztucznej inteligencji

Digital prospecting to dynamiczne wyszukiwanie i angażowanie potencjalnych klientów w celu zainteresowania ich produktami lub usługami. Jest to istotny element strategii generowania leadów, wspierający działania marketingowe. Digital prospecting różni się od dotychczasowego tym, że w działaniach uwzględnia również elementy zmiany spowodowane cyfryzacją biznesu oraz rozpowszechnieniem rozwiązań sztucznej inteligencji. Po prostu tradycyjny prospecting przynosi coraz mniejsze efekty a za chwilę bez cyfryzacji, sztucznej inteligencji i dopasowaniem do zmian zakupowych potencjalnych klientów przestanie działać.

Znajome? 

Jeżeli słyszysz lub widzisz, że coraz trudniej docierać do klientów za pomocą cold mailingu, cold callingu, social sellingu, że coraz więcej czasu zajmuje aktywne pozyskiwanie klientów to dlatego, że metody z pięciu czy trzech lat temu przestają być skuteczne.

Jeżeli tak to widzisz to czytaj dalej

Jak zmienił się rynek

Większość handlowców stosuje tradycyjne metody sprzedaży, które są dobrze znane potencjalnym klientom. 

Klienci rozumieją standardowy proces sprzedażowy oraz intencje sprzedawców, dlatego często unikają otwartych rozmów o swoich potrzebach, używając różnorodnych taktyk i manipulacji, aby nie paść łatwym celem dla sprzedawców. 

Rozwinęli oni mechanizmy obronne, które umożliwiają im skuteczne odparcie prób sprzedawców. Aby skutecznie nawiązać kontakt z potencjalnym klientem, konieczne jest odejście od ustalonych, przewidywalnych i często nieskutecznych metod sprzedaży.

Ale to nie wszystko. Na dodatek technologie cyfrowe zmieniają sposób w jaki klienci kupują. W aktywnym pozyskiwaniu klientów nie możesz przejść obojętnie obok tych zmian, ponieważ stracisz szansę na dotarcie do klientów i pozyskanie.

Jeszcze jeden element, który zmienia zasady gry. Technologia AI. 

Narzędzia i rozwiązania bazujące na sztucznej inteligencji mogą zaoszczędzić nawet do 50 % czasu w procesie aktywnego pozyskiwania klientów.  Znacząco zwiększają personalizację, pomagają w docieraniu do Decydentów,  po prostu zwiększają Twoją skuteczność w działaniach prospectingowych.

Dla kogo dedykowane jest szkolenie

Warsztat dedykujemy handlowcom i liderom zespołów sprzedażowych, którzy odpowiedzialni są za rozwijanie nowych możliwości biznesowych i zdobywanie klientów, a także borykają się z następującymi wyzwaniami:

  • opór przed bezpośrednim kontaktem z potencjalnymi klientami,
  • trudności w dotarciu do osób decyzyjnych,
  • wybór efektywnych narzędzi i strategii prospectingu,
  • potrzeba przełamywania ciągłych sprzeciwów klientów,
  • brak odpowiedzi na wysyłane oferty,
  • niepewność co do skuteczności obecnych metod,
  • nieregularne wyniki sprzedażowe.

 

W trakcie programu

  • Zapoznasz się z tym, jak obecnie dokonują zakupów Twoi potencjalni klienci,
  • Nauczysz się, jak efektywnie prezentować ofertę wartości, co jest kluczowe do zdobywania nowych klientów,
  • Odkryjesz sekrety nowoczesnego cold callingu, ucząc się, jak dzwonić do klientów bez stresu i presji, 
  • Dowiesz się również, jak przygotować skuteczne cold maile, które skłonią klientów do zainteresowania się Twoją propozycją,
  • Nauczysz się, jak używać mediów społecznościowych do prowadzenia efektywnego social sellingu,
  • Zaplanujesz konkretne sekwencje działań prospectingowych oraz koła aktywności dla przedstawicieli handlowych,
  • Opracujesz strategie radzenia sobie z typowymi obiekcjami i unikami od potencjalnych klientów,
  • Poznasz nowoczesne narzędzia online i AI, które pomogą Ci zbudować bazę klientów i dotrzeć do wybranej grupy docelowej.
  • Poznasz nowoczesne narzędzi online i AI, które będą wspierały Twoje działania telefoniczne, mailowe oraz w Social Sellingu,
  • Poznasz rozwiązania online i AI dzięki którym będziesz mógł zaoszczędzić nawet do 50 % czasu pracy w aktywnym pozyskiwaniu klientów
  • Stworzysz przewidywalny i skalowalny proces docierania do nowych klientów

Agenda szkolenia

Jak działa nowoczesny prospecting w erze cyfrowej i sztucznej inteligencji

  • Jak wyglądał prospecting 10 lat temu, jaki jest dzisiaj i czy za 10 lat będzie potrzebny?
  • Przegląd zmian w prospectingu spowodowanych technologią cyfrową i sztuczną inteligencją
  • 10 powodów dlaczego firmy mają słabe efekty z aktywności prospectingowych

Jak skutecznie wykonać działania prospectingowe?

Personalizacja działań w prospectingu

  • Jak opracowanie Buyer Persony wpływa na personalizację?
  • Jak zainteresować klienta produktem lub usługą – tworzenie oferty wartości
  • Jak działać aby zachęcić klienta do podjęcia rozmów handlowych?
  • Które działania są prawdziwą personalizacją a które tylko pozorną?
  • Wyróżnij się albo zgiń
  • Jakie narzędzia online i bazujące na sztucznej inteligencji będą pomocne w personalizacji prospectingu?
  1. Jak mapować organizacje i docierać do kluczowych Decydentów
  • Jakie sposoby i metody zastosować na mapowanie organizacji?
  • Jakie mamy sposoby i metody na docieranie do kluczowych Decydentów?
  1. Jak wykonywać zimne telefony?
  • Jak ustalić cel działań telefonicznych?
  • Dlaczego plan i scenariusze rozmowy telefonicznej są tak ważne?
  • Jakich zwrotów unikać a jakie stosować aby rozmowa telefoniczna była skuteczna,
  • Jakie narzędzia online i sztucznej inteligencji będą pomocne w działaniach telefonicznych?
  1. Jak wykonywać działania mailowe?
  • Dlaczego określenie celu działań mailowych jest kluczowe?
  • Jak pisać dobre zimne maile i follow-up?
  • Dlaczego wideo maile są mega skuteczne i jak wdrożyć do prospectingu?
  • Jak zaprojektować kampanię mailową?
  • Automatyzacja działań mailowych a personalizacja – jak znaleźć złoty środek?
  • Jakie narzędzia online i bazujące na AI będą pomocne w działaniach mailowych
  1. Jak wykonywać działania na LinkedIn aby wspierać działania prospectingowe?
  • Jakie działania na LinkedIn będą skuteczne i jak je dobrać do Twojej grupy docelowej?
  • Jak wysyłać wiadomości na LinkedIn i jak angażować publiczność pod postami
  1. Narzędzia w działaniach prospectingowych
  • Jaki CMR będzie dla mnie naleszy?
  • Jakie narzędzia online i AI będą dla mnie najlepsze a które zbyteczne?
  • Jak połączyć narzędzi online i bazujących na AI z systemem CRM?

Jak zaplanować działania prospectingowe?

  • Dlaczego plan działań prospectingowych jest kluczem do sukcesu?
  • Jak łączyć kanały prospectingowe aby zmaksymalizować rezultaty z działań?
  • Jak dobrze zaplanować taktyki w prospectingu?
  • Jak mierzyć i oceniać skuteczność działań prospectingowych?
  • Przygotowujemy indywidualny plan działań prospectingowych sekwencji działań prospectingowych.

Sylwetka prowadzącego szkolenie:

Adam Słowik-Certyfikowany trener biznesu.

Growth Maker i Inżynier Sprzedaży. Wspiera firmy w rozwoju oraz w pozyskiwaniu klientów. Pomaga firmom w zdobywaniu klientów na rynkach Europy Zachodniej , Skandynawii i USA oraz Polski

Specjalizuje się w pozyskiwaniu klientów w modelu B2B.

Cecha szczególna to praktyka w sprzedaży, warsztatowa forma szkolenia oraz realne wparcie po szkoleniowe. Dzięki tym elementom realnie nauczysz się skutecznie pozyskiwać klientów i rozwijać sprzedaż.

Praktyk sprzedaży z 20 letnim doświadczeniem w firmach z kapitałem krajowym i zagraniczny.

Cześć – z przyjemnością zostawiam tę rekomendację. Adam to prawdziwy “guru” sprzedaży – podpowie jak angażować klientów, co pisać, kiedy pisać, jakich narzędzi użyć, a jak go dobrze podejść to jeszcze opowie mnóstwo ciekawych rzeczy o sztucznej inteligencji i o tym jak ją wykorzystać do naszych celów. Dzięki zaangażowaniu i pomocy Adama, mój kurs marketingu na LI uważam za mega udany – w ciągu 1,5 miesiąca od zera stworzyłem nowy profil, który dziś ma prawie 400 kontaktów, a posty śledzi średnio 2000 osób, to wynik, który przekroczył moje oczekiwania. Dodatkowo nauczyłem się obsługiwać Sales Navigatora i co ważne, w żadnym momencie nie byłem namawiany na wykupienie pakietów reklam (niestety wiele firm to robi). Na koniec dostałem prawdziwy dyplom, który będzie miłą pamiątką. Jeśli kiedykolwiek będę chciał wrócić do nauki marketingu na LI – na pewno zrobię to z Adamem. Polecam!

Rafał Kupczak. Business Development Manager. Redtree | Procurement, Supplier

Z Adamem spotkałem się w trakcie szkolenia z docierania do klientów i kontaktowania się z nimi na LinkedIn. Adam pokazał mi, że kontakt z klientem zaczyna się dużo wcześniej niż na etapie pierwszej wiadomości i że większość wiadomości wcale nie musi mieć przekazuj handlowego 😉 Do tego, w przeciwieństwie do niektórych konsultantów, nie sprawiał, że czułem presję czasu, zachęcał do zadawania pytań i kontaktu także po konsultacji, co sprawiło, że wzbogacałem swoją wiedzę w niezwykle przyjemnej atmosferze.

Polecam współpracę z Adamem – to człowiek o ogromnej wiedzy i otwartości. A do tego potrafi sprawić, że jego profesjonalizm i ekspertyza nie przytłaczają.

Maciej Bogusz

Marketing Specjalist, Tikrow | Znajdź pracownika w 24h

Adam to inżynier sprzedaży. To człowiek, który jak naukowiec odkrywa, w tobie Gen Sprzedawcy, gen tego nie co masz robić lecz gen tego kim jesteś, co możesz dać i kto to przyjmie. Niezbyt często używam w odniesieniu do kogoś słowa Ekspert. Tu użyje że spokojnym sercem i w zgodzie z sobą.. Adam szerz moc Jedi dalej! Jestem twoim wiernym uczniem!

Tobiasz Majstrenko. Badacz słuchania. Warsztaty indywidualne i dla zespołów. Trener biznesu | Aktywne słuchanie

Adam to skarbnica wiedzy jeżeli chodzi o sprzedaż, zarówno w wymiarze praktycznym jak i teoretycznym. Praca z nim pozwala na racjonalna ocenę bieżącej pracy handlowca, stworzenie programy rozwoju lub jeśli jest taka konieczność planu naprawczego. Na podstawie swojego doswiadzcenia, polecam współpracę z Adamem

Piotr Skowroński. Manager Business Developer. Cargo-Partner Spedycja Sp. z o.o.

Kontakt

Zapraszamy do bezpłatnej konsultacji

Porozmawiamy o o tym jak możemy Tobie pomóc w osiągnięciu celów sprzedażówych. Umów się na rozmowę i zobacz co możemy dla Ciebie zrobić

Email

kontakt@sellting.pl

Telefon

+48 798 195 451

Formularz Kontaktowy

Masz pytania na temat pozyskiwania klientów? Napisz do nas